Dream it. Wish it. Do it.

One day left!

Hey everyone!

Het is al bijna zo ver. Over minder dan 24 uur zit ik (als het goed is) in het vliegtuig onderweg naar de USA! Spannend? Heel spannend! Leuk? Heeel leuk!

Na al het regelen van de inentingen, visum, doktersformulieren, sportformulieren en noem het allemaal maar op, mag ik eindelijk een avontuur gaan beleven. Echte avonturen kun je niet downloaden, die moet je zelf beleven!

Nu nog het laatste puntje, ofnouja, noem het maar punt: de koffers inpakken! Ik mag een koffer mee die ingecheckt gaat worden en een handbagage koffer. De ingecheckte koffer mag 23kg zwaar worden en de handbagage 10kg. We moeten nog goed proppen en op de koffer zitten om de rits dicht te doen, maar het moet allemaal goed komen.

Morgen vertrek ik om 09.15 vanaf Schiphol naar New York. Hier zal ik 3 dagen met een groep andere studenten verblijven voor een oriëntatie. Er staan hele leuke dingen op het programma, alleen bevallen de weersvoorspellingen mij nog niet echt..

Zaterdag ga ik vanuit New York door naar mijn gastgezin. Ik moet overstappen in Chicago, waar ik best wel zenuwachtig voor ben. Gelukkig heb ik 3,5uur de tijd om het te vinden. Moet lukken dus! In totaal zal de reis naar mijn gastgezin 7uur lang duren, best lang dus..

Van 111 dagen afgeteld naar nog 1 dag. Nu gaat het gebeuren. Ik ga mijn droom waarmaken. And you know what they say.. The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams.

Liefs,

Nicky

Reacties

Reacties

nicky hovenier

Lieve Nicky Veel plezier en geniet ervan Super stoer we blijven je volgen goede reis dikke kus ???? liefs Dik Goudje ????

Linda Jansen

Jij ook heel veel plezier op jouw "Amerika" avontuur! Esmée heeft vandaag haar eerste schooldag. Wellicht zien jullie elkaar nog dit schooljaar. Geniet ervan! Groetjes uit Oude Pekela :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!