Dream it. Wish it. Do it.

Janua... April?

Hi there Dutchies!

Zoals de titel al wel een beetje verklapt, de tijd vliegt! Het voelt alsof Kerstmis een week geleden is. 227 dagen geleden stond ik op Schiphol, klaar om naar NYC te gaan. Nu zijn er nog maar 97 dagen te gaan tot ik weer op Schiphol aan kom. (Jup, dat is mijn definitieve einddatum. Vanaf 7 juli mag ik weer lekker van ons kikkerlandje gaan genieten). Dit betekent dat ik al op 70% van mijn exchange jaar ben. Je weet wat ze zeggen.. Time flies when you are in the place you're meant to be.

De afgelopen maanden ben ik vooral heel druk bezig geweest met basketball. Elke dag training was genieten!! Nu het seizoen voorbij is, is het wel even afkicken. Ik heb enorm van het seizoen genoten en ik had een geweldig team! De Amerikaanse regels zijn iets anders, maar het komt allemaal op hetzelfde neer: probeer de bal door de ring te krijgen.. ^^

Afgelopen 1,5 week heb ik Springbreak gehad. De trip deze vakantie ging naar Washington DC! De vakantie was alles behalve zonder avontuur.. Misschien hebben jullie er wel over gehoord, maar de dag dat we naar de Capitol Building opweg waren, hoorden we opeens schoten en niet lang daarna politie en ambulance. Een man was neer geschoten en er was een grote lockdown. Geen kans om naar binnen te komen dus. De dag daarna was de beveiliging overal nog erger dan normaal. Uren in de rijen staan om ergens naar binnen te gaan werd ons teveel, dus helaas zijn we een dag eerder dan gepland naar huis gegaan. We zijn naar de Liberty Bell in Philadelphia geweest. Na 5 uur rijden hebben we overnacht in Ohio en gisteren de laatste 5 uur gereden. Niet zonder avontuur though.. Onderweg op de snelweg zei mijn gastvader dat we een ''technisch probleem'' hadden. Oftewel.. Hij was vergeten te tanken. Na ongeveer een uur konden we weer rijden voor genoeg miles om naar een tankstation te komen. Een leuk verhaal voor later.. :)

Ondertussen gaat alles op school goed! Het is heel erg gezellig dus het is eigenlijk heel erg leuk om naar school te gaan, in tegenstelling tot de school in Nederland.. Het gaat zo goed op school dat ik ben uitgenodigd voor de National Honor Society op school. Dat is een club waar je in komt als je hele goede cijfers hebt en daar kan je later in je Senior Year een scholarship voor krijgen voor college. Er zit niks in voor mij dus, maar toch wel leuk om te krijgen.. :)

Op dit moment ben ik met mijn klas heel druk bezig met de voorbereidingen voor Prom! Over 2 dagen is het grote eindfeest voor de Seniors die ik met mijn klas moet voorbereiden. Ik heb er al heel veel zin in en het gaat zeker weer een grote ervaring worden!

Ik hoop dat ik een beetje mijn blog kan bij houden voor deze laatste 3 maanden. Het is moeilijker dan ik dacht.. Sorry!

Love, Nicky

`The most beautiful moments always seemed to accelerate and slip beyond one’s grasp just when you want to hold onto them for as long as possible.`

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!