Dream it. Wish it. Do it.

Spiritweek, Homecoming & halverwege

Hey everyone!

Zoals ik in mijn vorige blog al had aangegeven was deze week spiritweek op mijn school! Normaal is spiritweek een week tijdens het football seizoen, maar aangezien mijn school te klein is om een football team te hebben, is het op mijn school tijdens het basketball seizoen.
Tijdens spiritweek kregen we elke dag een andere dresscode. Maandag was colorday (de kleur van mijn klas was blauw), dinsdag was discoday, woensdag was careerday (het beroep van mijn klas was politie), donderdag was mismatchday en vrijdag was red and white day (de kleuren van de school). Iedereen moest zich elke dag aankleden naar de dresscode om punten te krijgen. Ook hadden we elke dag een uur geen les (en op vrijdag 3 uur lang) en gingen we spelletjes spelen tegen de andere klassen. Iedereen was heel erg fanatiek, wat het heel erg leuk maakte! Ik kon helaas veel niet meedoen omdat veel spelletjes iets met rennen was, dus ik was er vooral om iedereen aan te moedigen! :)
Vrijdagavond hadden we homecoming. Dat is een schoolfeest na de laatste thuiswedstrijd van de jongens. De wedstrijd was heel spannend, maar ze hadden helaas verloren. Maaar dat maakte het feest niet minder leuk!
Ook was het maandag mijn 17de verjaardag! Op zondagavond hadden we het al een klein beetje gevierd met mijn gastzussen. Ik kreeg om 6uur 's avonds (= 12 uur in Nederland) mijn eerste cadeautjes. Toen ik op school aan kwam hadden mijn vriendinnen mijn kluisje versierd!
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit tot nu toe de beste week was van afgelopen 5 maanden! 5 maanden hier betekent dat ik halverwege mijn avontuur ben! Ik kan jullie wel vertellen dat dit de beste beslissing in mijn leven is geweest. Ondanks alle ongelukjes die ik hier heb gehad ben ik zo erg aan het genieten van elk moment! Soms als ik helemaal niks aan het doen ben, betrap ik mezelf erop dat ik aan het lachen ben. Als ik erover na ga denken waarom ik aan het lachen ben weet ik dat het is omdat ik oprecht gelukkig ben! Ik had een droom die ik waar aan het maken ben. Ik denk dat dat een van de beste dingen is die iemand kan zeggen. Op naar het volgende halfjaar!

Reacties

Reacties

Anneke Hovenier

Hoi Nicky,
Wat een heerlijk positief verhaal!!!
Zo doorgaan, hè en genieten!
Groetjes uit Abbekerk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!