Dream it. Wish it. Do it.

Prom!

Hey Dutchies!

1 april lijkt een week geleden, maar het is alweer bijna een maand geleden! De weken op school gaan sneller en sneller. Nog maar 6 weken te gaan tot mijn laatste schooldag. Nog 10 weken tot ik weer in Nederland ben! Ik geniet van elke dag en ik realizeer me dat ik van elke minuut het beste moet maken omdat het voorbij is voordat ik het weet.
2 weken geleden had ik prom! Dat is tot nu toe mijn beste high school ervaring geweest. De juniors op onze school organizeren prom, dus daar was ik met mijn klas de afgelopen maanden druk mee bezig.
Op zaterdagmorgen hebben we de gym versierd en alles klaargemaakt voor de avond. Na een drukke dag (we hadden dubbele plannen die dag) lieten we ons haar doen en mochten we dan eindelijk onze jurken aan!
Om 6 uur gingen we met de hele school (60 personen dus) naar een diner, wat super gezellig was! Daarna natuurlijk foto's gemaakt en naar the dance!
Na the dance gingen we met z'n allen bowlen in Hart (een plaatsje dichtbij school). Ik heb een geweldige avond gehad die ik nooit meer zal vergeten! Een echte Amerikaanse evaring rijker!.. :)

“Fill your life with experiences, not things. Have stories to tell, not stuff to show.''

Reacties

Reacties

Ron Hovenier

Maar waar zijn de foto's van het diner en het feest zelf?? Of mogen we die niet zien ... :)
Nog eventjes, we zijn al aan het aftellen ...

#nicksmsee

Super leuk geschreven Schattie ^_^ Ben xo blij dat het allemaal zo super is!
Genoeg nog Maar even suuuuuper goed van je laatste 2maandjes. Kan Niet wachten om je weer te Zien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!