Dream it. Wish it. Do it.

Just a little update.

Hey Dutchies!

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb. Sorry daarvoor! De laatste keer dat ik iets gepost heb, was na mijn ongeluk tijdens de wedstrijd. Ondertussen ben ik daarvan weer helemaal hersteld. Het enige is dat ik veel herinneringen van november en december kwijt ben. Het kan ooit nog een keer terug komen, maar het kan ook weg blijven. We'll see..
Na de hersenschudding is het een tijdje heel rustig geweest. Ondertussen ben ik alweer op de helft van het avontuur. Dat betekent totaal niet dat het niet meer leuk is, maar het is ondertussen wel mijn normale leventje geworden! Veel dingen zijn dus niet heel erg bijzonder meer. Ik geniet wel nog van elk moment! De tijd vliegt voorbij!
Sorry dat ik geen enorm spannende verhalen te vertellen heb. Het is lastig om te omschrijven wat ik allemaal mee maak. Er gebeurd zooo veel! Op dit moment ben ik eigenlijk vooral bezig met basketball. Elke dag na school van 5 tot 7 training en meestal 2 keer per week een wedstrijd. Ondertussen heb ik alweer een blessure dus het is even afwachten wanneer ik weer kan spelen. Maandag ga ik weer terug naar de dokter dus hopelijk krijg ik wat goed nieuws te horen!
Ik beloof dat ik snel weer iets plaats, want deze week is spiritweek!!
Liefs, Nicky

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!