Dream it. Wish it. Do it.

Woeps: Hospital update 3.0

Hey allemaal,

Sorry als ik mensen heb laten schrikken door de berichten op facebook. Zoals een aantal al wel hebben gezien had de basketball wedstrijd gisteren geen goed eind voor mij. Ik kan me helaas niks meer van de wedstrijd herinneren, maar mij is me verteld dat ik in de derde kwart van de wedstrijd eronder uit ben gehaald en op mijn hoofd ben gevallen: KO voor ongeveer 3 minuten. Omdat mijn nek zoveel pijn deed moesten we wachten op de ambulance. Na ongeveer 10 minuten waren ze er, kreeg ik iets om mijn nek heen en werd ik naar het ziekenhuis gebracht voor een CT-scan. Gelukkig is er niks in mijn nek gebroken en niks ernstigs in mijn hoofd! Hersenschudding, verrekte nek en een gekneusde rug is alles wat ik eraan over gehouden heb. Dat betekent de komende weken (alweer) geen basketball voor mij.

Rusten, ijs, medicijnen en meer rusten is alles wat ik nu kan doen. Gelukkig is het bijna kerstvakantie dus hopelijk mis ik niet teveel! Nogmaals sorry voor de onrust. I'm okay :)

Love,

Nicky

Reacties

Reacties

John Rossen

Het zit niet echt mee! Maar laat wederom zien wat een doorzetter jij bent! Respect en beterschap.

Imke de Boer

Tjee..... Nicky.

Ik had even niet naar je blog gekeken, maar mijn kinderen vertelden mij wat er allemaal gebeurd was. Wat een pech, en wat ben jij een doorzetter zeg. En je blijft maar positief! Geweldig. Hopelijk gaat alles vanaf nu beter. Ik wens je een goede gezondheid tot voor 2016!!

Groetjes

Imke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!