Dream it. Wish it. Do it.

First days in the USA

Hey everyone!

Het is alweer bijna een week geleden dat ik het vliegtuig instapte onderweg naar Amerika. Ik heb al heel veel leuke dingen gedaan in deze korte tijd dat ik hier ben.

Om te beginnen natuurlijk de dagen in New York. Het waren geweldige dagen met iedereen en zeker een tijd om nooit te vergeten! We hebben de high lights van New York bekeken, zoals de Brooklyn Brige, Top of the Rock, Central Park, 9/11 memorial (hier kregen we exact 4 minuten en 15 seconden voor) Coney Island en nog veel meer! In een woord: AWESOME

Zaterdag was eindelijk de dag van de ontmoeting met mijn gastgezin. Om 9uur zat ik in de bus naar het vliegveld. Na een lange en saaie reis kwam ik om 18.35 aan op het vliegveld bij mijn gastgezin waar ik hartelijk werd ontvangen met knuffels en posters.

Ook hier heb ik al veel gedaan, zoals naar de kerk geweest, naar familie geweest, kuikens overgeplaatst (dit was trouwens hilarisch, de kuikens vlogen en renden steeds weg dus wij vlogen en renden er met z'n allen achteraan) en ik heb mijn eerst basketball training al gehad! Helaas halverwege moeten stoppen door mijn enkel blessure, maar de coach heeft er heel veel begrip voor en gaat ervoor zorgen dat ik het rustig opbouw (good luck with that.. ;))

Mijn top 3 dingen die me tot nu toe zijn opgevallen?

1. Een kleine auto? Dat kennen ze hier niet. 3 auto's met een gezin van 3 personen is ook echt niet raar.

2. Overal hangen Amerikaanse vlaggen.

3. Iedereen denkt dat alle Nederlanders voetballen.

Ik hou jullie snel weer op de hoogte!

Liefs,

Nicky

Reacties

Reacties

Jasmijn Boezer

Klinkt allemaal super vet! Oeh, naar de kerk geweest. Hoe kom jij straks als een heel net meisje terug! Wel balen van die blessure, maar ik geloof dat je in die tien maanden daar al weer overheen bent.

Hou van je!
Liefs,
Jasmijn ( uit het koude kikkerlandje)

Lotte

Klinkt super goed! Jij voelt je helemaal thuis in dat gastgezin geloof ik :). Leuk dat wij zo ook een beetje kunnen meegenieten ;). Wij moeten maandag alweer aan de bak..DIKKE VETTE SCHIJT DUS.
Geniet jij maar lekker daar.

Dikke kus, Lotje
Xxx

Ms.Milner

Nicky I was hoping to talk to you before you left. Wanted to wish you well in the states, I know you'll love it! Let me know if you need anything, I'm just an email away. I'm sure you'll do great and it sounds like it's going well already! Good luck!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!