Dream it. Wish it. Do it.

Laatste dag vakantie..

Bestaat er een woord voor lunch en avondeten in één? Netzoals brunch staat voor ontbijt en lunch? Dat woord heb ik nodig.

Afgelopen week ben ik met mijn gezin op vakantie geweest naar Upper Peninsula. Dat is het bovenste schiereiland van Michigan. We hebben heel veel dingen gedaan en bekeken, zoals Mackinac Island: een eiland zonder auto's. Er rijden alleen fietsen en ze hebben veel paarden met wagens. Pretty cool. Ook zijn we naar de Pictured Rocks geweest wat echt amazing was! (Ik zal proberen wat foto's op mijn blog te plaatsen)

Alles wat we deden, deden we rond lunchtijd, dus we hadden geen tijd om te lunchen. Wanneer we rond een uur of 4 klaar waren hadden we honger, dus gingen we ergens heen om te lunch-dineren. Mijn gezin houdt ervan om ergens te gaan eten. Ten eerste omdat ze graag van alles uit willen proberen en ten tweede is koken niet de grootste hobby. Van de 16 dagen dat ik hier ben, zijn we ongeveer 12 dagen ergens gaan lunchen of dineren (of lunch-dineren).

Ik ben heel blij dat mijn jaar zo is begonnen. Ik merk dat het een goed begin was om elkaar te leren kennen. Grappig is dat veel mensen denken dat Emily en ik echt zusjes zijn. Blijkbaar lijken we op elkaar haha!

De vakantie zit er voor mij nu helaas ook op. Doordat het vandaag Labor Day is begint de school pas op dinsdag, morgen dus. Het is een beetje spannend maar ik heb er zin in! Wacht. Wat? Zin in school? Jep. Ik ben er klaar voor om te doen waarvoor ik hier heen ging, high school volgen! Mijn rooster voor het komende jaar is:

1. Algebra

2. English

3. Chemistry

4. World History

5. Writing for Publication

6. Life Science

Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Nicky

P.s. feel free to ask questions if you have any! :)

Reacties

Reacties

Lotte

Waaaaauw, super gaaf! :0 Ook je vakkenpakket is easy peasy qua hoeveelheid, maar wel een uitdaging in het Engels. Wat een geluk met zo'n leuk gezin! :) Wat houdt writing for publication nou eigenlijk in?
Heel veel plezier en succes,
Ik mis je

Xx Lotte

nicksmee :P

Ahhh klink allemaal zooo leuk! Ik ben echt blij voor je dat je het zo naar je zin hebt en dat je zo'n leuke hostfamily hebt.
Super leuk geschreven dit :)
Have fun at school tomorrow! ?

xx

Imke

Hoi Nickey,

Zin in school, dat klinkt inderdaad bijzonder goed!! School in Amerika is natuurlijk ook een ervaring op zich. Ik vind je ongelofelijk stoer!! Goed bezig dus. Staan je foto's op facebook? Want hier zie ik ze niet, en ik zit niet op facebook (beetje ouderwets ja).

Groetjes

Imke

Mano (vader van Naomi)

Dinch (Dinner & Lunch). word of the day ?

Grtz en sterkte met je enkel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!