Dream it. Wish it. Do it.

First week of school

Hi there!

De eerste week school zit er alweer op. Het is heel anders dan in Nederland maar ik vind het super leuk! Ten eerste is het een ieniemienie school. Maar 60 leerlingen in totaal! De school bestaat dus ook maar uit 1 gang. Het hele jaar geen trappen lopen, mij hoor je niet klagen! Als iemand vraagt waar ik vandaan komt kan ik niet "holland" zeggen aangezien dat een plaats hier in Michigan is. De uren zijn heel erg raar. In Nederland is elk uur 50 minuten en eindigt en begint elk uur gewoon op een normale tijd. Hier doen ze dat nét even iets anders:

Eerste les: 08.10 - 09.09

Tweede les: 09.13 - 10.12

Derde les: 10.16 - 11.15

Pauze

Vierde les: 11.49 - 12.48

Vijfde les: 12.52 - 13.51

Zesde les: 13.55 - 15.00

Elke dag na school is er cross country training, maar omdat ik nog veel last van mijn blessure hebt lijkt het ons beter om nu alleen op zondag te trainen en te zorgen dat ik kan basketballen als het basketballseizoen start in november. Elke dag training is mogelijk doordat we geen of heeel weinig huiswerk hebben. Deze week kreeg ik 5 sommen voor mijn wiskunde les, waarna ze vroeg "of is dat teveel?" Again, mij hoor je niet klagen!

Gisteren zijn we naar een cross country wedstrijd geweest om het team aan te moedigen. Mijn neefje van 3 hier ging ook mee dus ik werd prima beziggehouden. Vandaag hebben we de kerk geskipt omdat we wilden uitslapen. Third time, mij hoor je niet klagen! Vanmiddag heb ik weer training. Ik ben heel benieuwd hoeveel mijn enkel vandaag kan hendelen.. :)

Talk to you later!

Reacties

Reacties

Lotte

Wauw, sounds great. Relaxe tijd daar met veel sporten en weinig huiswerk, vooral het sporten past bij je :) Have fun babe xxxxx

Anita van Riel

Nou Nicky. Het gaat prima daar! Fijn!Vervelend nog wel van je blessure. Even rust nog maar. Succes verder.

Anneke hovenier

Hoi Nicky,
Met interesse volg ik je bezigheden! Jammer van deze blessure, het blijft een zwakke plek, hè, die enkel!
Super dat je het zo naar je zin hebt . Ja, de tijd vliegt voorbij, maar geniet ervan!!!
Wij gaan morgen met ome Jan en tante Gerry naar N.Italië.
Lieve groeten, Klaas en Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!