Dream it. Wish it. Do it.

Hospital update

Hey Dutchies!

Even een update om jullie te laten weten hoe het met mijn enkel gaat. Het is nu 3 weken geleden dat ik door mijn enkel ben gegaan en ondertussen ben ik ook al 3 keer naar het ziekenhuis geweest: de dag dat het gebeurde, vorige week en afgelopen dinsdag.

De dag dat ik naar het ziekenhuis ging nadat het gebeurd was, hadden ze een aantal X-rays gemaakt. Niks op de X-ray te zien en de dokter ging er dus vanuit dat er een scheur in mijn enkelband zit. Krukken halen en rusten was het antwoord erop.

Na 2 weken zou je verwachten dat de pijn minder is, dat het weer normaal gevormd is en dat het niet meer black and blue is, right? Nou niet dus. De pijn werd helaas alleen maar erger dus besloten we om weer terug naar het ziekenhuis te gaan. Veel dingen zijn hier anders dan in Nederland, maar 1 ding hebben Amerika en Nederland gemeen: wachten, wachten, wachten. Uiteindelijk besloten ze nieuwe X-rays te maken om zeker te weten dat het niet gebroken is. Na 3 dagen werden we opgebeld: Nope, niks gebroken, gelukkig. Wel moest ik een afpraak met een specialist maken.

Maandag en dinsdag moest ik thuis blijven omdat mijn enkel te dik was en ik hem dus de hele dag omhoog moest houden om de zwelling tegen te gaan. Dinsdag mocht ik alweer naar het ziekenhuis. De specialist vertelde ons dat hij iets geks op de X-ray zag, maar hij wist niet wat het was met alleen een X-ray. Hij stelde voor nog even langer te rusten in de hoop dat het vanzelf beter wordt. Ik heb een ''fancy boot'' gekregen die ervoor zorgt dat mijn enkel complete rust krijgt. Over 2 weken mag ik (alweer) terug komen en als het nog niet minder is, wordt er een MRI gemaakt...

Ik hoop heel erg dat het deze weken minder wordt en ik snel weer gewoon kan lopen en alles kan doen! Natuurlijk baal ik er heel erg van, maar je weet wat ze zeggen: Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Love, Nicky

John Rossen

Sterkte en blijven zeuren dat ze verder kijken! Das je goed recht!