Dream it. Wish it. Do it.

Sometimes it's better to wait..

Hey Dutchies,

Zoals de titel het al zegt; soms is het beter om even te wachten. Dat was wat ik dacht over mijn blog. De laatste maanden is er veel gedoe geweest. Nadat het beter ging met mijn enkel, was er een week dat ik heel erg veel hoofdpijn had en flauw viel. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit, maar niemand wist wat er aan de hand was. Ik heb heel veel verschillende medicijnen geprobeerd, maar niks leek te helpen. Zo heb ik ongeveer 4 weken thuis gezeten, omdat het niet verstandig was om naar school te gaan aangezien ik ook heel duizelig was. Uiteindelijk zijn de doktoren tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk een tekort aan magnesium heb. Hiervoor moet ik de komende maand medicijnen nemen. Natuurlijk kan ik leven met de hoofdpijn als het niet werkt, maar het zou toch best wel fijn zijn als ik na 1,5 maand van de hoofdpijn af ben.

Verder is de pijn in mijn enkel als een achtbaan. Het heeft veel ups en downs. De ups zijn zwaar en langzaam en het kan heel snel weer ver down zijn. Blijven trainen en opbouwen is het enige wat ik kan doen. I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday!

Kortom, na 2 zware maanden gaat het weer steeds beter! Kerst komt eraan en dat betekent hele leuke dagen! Ook is het basketball seizoen begonnen, wat voor mij echt geweldig is. Elke dag heb ik training van 5 tot 7, heerlijk! Elke week heb ik ook 1 of 2 wedstrijden. Ik kan nog niet het aantal minuten spelen dat ik zou willen, door mijn enkel, maar het gaat steeds beter. Mijn team is geweldig en ze slepen me er goed doorheen! Mijn coach vindt me ''pretty awesome'' dus dat klinkt best goed, toch? :)




Sorry voor de lange tijd tot ik weer iets van me heb laten horen, maar het leek me beter zo. Vanaf nu zal er weer vaker een nieuwe post verschijnen!

Liefs, Nicky

Reacties

Reacties

John Rossen

Wat heb je een doorzettingsvermogen! Bewonderenswaardig. Succes daar!

Jan

Trots op je! Helemaal met John eens, doorzetter die je bent! :)

Lia

Magnesium tekort, nou ja zeg. Dat verklaart ook waarom je zo snel last met je banden, pezen, spieren en zo hebt.

#nicksmee

Ik ben super trots op je lieverd! Ik denk dat ik nog nooit iemand zo sterk als jij ben tegen gekomen.
Je hebt het ook weet mooi geschreven, ookal is het gene waar je over schrijft niet altijd helemaal mooi.

xx

DIK

Mensen mensen zo kan die wel weer ,ze gaat nog naast haar schoenen lopen ( en verzwikt ze zich daardoor weer) van al die eer en bewondering , dan is ze weer bij af maar ik ben het helemaal eens met de reacties .Hou de moed er in Nicky en ga zo Door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!